kontrolka silnika z piorunem Opel Vectra B 2

elwisek portal

Temat: Swiecaca kontrolka bledu silnika..
Witam Problemy, problemy.. Dzisiaj zapalila mi sie kontrolka.(silnik z piorunem w srodku). Po zapaleniu silnika pali sie caly czas na pomaranczowo. wedlug ksiazki "odwiedz auktoryzowany warsztat Opla, zaburzenia w systemie" Czy wie ktos jakie moga byc przyczyny ? Co mozna ewentualnie samemu sprawdzic ? Z góry dzieki za odpowiedzi. Vectra B, 2.0 benzyna
Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=935



Temat: Pomarańczowa kontrolka z piorunem...
witam wszystkich Mam Opla Vectrę 2.0 115 Km z 1991 roku. Nigdy nie miałem z nia problemów aż do ostatniej soboty. W piątek padał deszcz ze śniegiem , a w nocy złapał mróz. W sobotę rano oczyściłem go z lodu i zapaliłem silnik . Po kilkudziesięciu metrach zapaliła mi się ta pomarańczowa kontrolka i nie zgasła. Przejechałem jakieś 2 km zatrzymałem się ... wyłączyłem samochód. Po paru minutach znowu go odpaliłem i kontrolka już się nie zapaliła aż do dzisiaj, znowu mi się zapaliła. Nie potrafię zczytać kodu więc nie wiem co to może ... jedną stronę) ale nie wiem czy można jechać z palącą się kontrolką.Może lepiej podjechać do mechanika?? Aaaaa jeszcze jedno, kontrolka ta jest zapalona jak wkładam kluczyk do stacyjki, a jak przekręcę kluczyk to wszystkie kontrolki gasną. pozdrawiam
Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=16549


Temat: Czujnik położenia wału korbowego
... opla bo wezma jak zawsze bardzo duze pieniadze. Kto zna sie i chcial by pomoc to bardzo bede wdzieczny. Dokladnie to vectra A z koncowki 94r z 2.0 16V silnikiem o...
Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=105684


Temat: Nie wyświetla się kontrolka informująca o usterkach silnika Opel Vectra B 2.0DTI
Witajcie! Posiadam auto od paru dni, a ani razu przy odpalaniu nie zapaliła mi się kontrolka informująca o usterkach silnika (silnik z piorunem) . A z tego co się orientuję to...
Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=109316


Temat: Problem Z Komp
witam mam problem w oplu vectra b 2.0 16 V swieci mi sie kontrolka na desce pomaranczowa w ksztalcie silnika a w srodku maly piorun znajduje sie ona kolo kontrolki chamulac recznego co to jest ?? pomocy :( Oznacza to awarie układów sterujacych silnikiem. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- Setler Byłeś pierwszy ;) Użytkownik gizbern edytował ten post 10 czerwiec 2007 - 20:43
Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=39124


Temat: pali się żółta kontrolka silnika ( ta z piorunem)
Witam. Ponieważ niedawno kupiłem Opla vectre B r.97 mam problem. Na początku podczas jazdy zaczęła mi migać na czerwono kontrolka akumulatora. Wskazówki od zagarów zaczęły głupieć, ale później problem znikł. Znajomi mi powiedzieli że to może klema nie łączyła, lub szczotki się wytarły w alternatorze albo jest zaluźny pasek. Wkażdym razie kontrolka już nie mrugała i było OK. Nastepnego dnia było dalej wszystko OK nie mrugała kontrolka ale stało się coś gorszego. Wczoraj jak przyjechałem do domu zgasł mi samochód i nie moge go zapalić do teraz. Jest prąd i akumulatror działa , lapka ładowania mi nie zaświeciła ani razu. Teraz świeci się lampka żółta od ślinika. Jak przekręce kluczyk śilnik nawet nieprzekręci tylko jest taki dziwny sygnał "cyk" i gaśnie wszystko, jak kluczyk ... to może być. Jest to muj pierwszy samochodzik kupiony miesiąć temu i strasznie się zmartwilem tą awarią. Dodam jeszcze że jest to śilnik 1.6 16V, auto kupiłem w Niemczech w salonie opla, posiada książke z servisowania. Autko posiadało gwarancje także chyba nie było jakieś trefne ale kto to wie. Wiem że jeszcze nie raz napotkam się z problemami i nabiore doświadczenia ale ta awaria narazie mnie zmartwiła strasznie, może dlatego jest to pierwsza i dopiero co kupiłem mojego kochanego opelka vectre. POzdrawiam Serdecznie Luki_99
Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=12421


Temat: Problem Vectra B 2.0DTH [interpr. odczytu usterek]
Witam, Problem z moją Vectrą 2.0DTH 2000r. już pisałem kiedyś w innym poście ale niestety nie mogę go znaleźć dlatego piszę nowy. Objawy są takie, że powyżej 1500obr zapala się pomarańczowa kontrolka z piorunem w środku (?) i silnik dalej nie kręci, do tego okropnie kopci, nie mówiąc o tym, że rozpędzić samochód więcej jak 60km/h się nie da (jedzie tylko przy dotknięciu gazu, powyżej 1500obr nie kręci i szarpie). Zrobiłem odczyt błędów (przepisuje to, co dostałem od majstra): System: Silnik Tekst usterki: P1220 Kontrola czasu wtrysku KONTROLA CZASU WTRYSKU ---------------------------------- - Odchyłka ... - Czujnik wtryskiwacza - Sterownik Sprecyficzne dane pojazdu: *** Diagnoza ogólna kod usterki *** SKUTEK: - Brak mocy silnika - Szarpanie - Brak/nieprawidłowy bieg jałowy [tutaj jest akurat ok, bo na ... was spotkał się z podobnym problemem i jest w stanie mi powiedzieć co zrobić aby to wreszcie chodziło. Powiem tylko, że ów mechanik wskazał przyczynę inną niż serwis Opla, bo tam...
Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=10427


Powered by wordpress | Theme: simpletex | © elwisek portal